| велосипед купити |

Начать новую тему Ответить на тему
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 04.08.2020 22:17 
Аватара пользователя

Сообщения: 50
Изображения: 2
Город: Украина
Пол: Муж
Возраст: 29
Зарегистрирован:19.08.2018
Усім привіт! Хочу пересадити знайомих на контактні педалі. Сам використовую Shimano SPD мультіреліз шипи і Shimano XT PD-T8000.
Можливо є щось, що вихльоскується легче, ніж вони? Crankbrothers? Look? Time?

Читав багато різної інфи і думки не зформував. Також десь проскакували меседжі, що Look робить педалі з певним люфтом, тому-що так безпечніше для суглобів.

Поділітсья інфою плз.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 04.08.2020 23:15 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
куда уж легче, чем на минималках в спд?

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 05.08.2020 00:24 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
Зношені SPD і зношені шипи - вищібаються навіть затягнуті на всі гроші, особливо на світлофорах, коли зелене ввімкнулося. :facepalm:
З люфтом навпаки гірше - повертаєш стопу, а воно ще не вищібнулося. На світлофорі ж, але коли до зеленого недотрекстендиш.
Треба щоб тримало сильно, але вищібалося при незначному повороті стопи чи покиданні кабіни. SPD наче справляються.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 05.08.2020 01:25 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
Aleksei Dmytren писал(а):
куда уж легче, чем на минималках в спд?

Шиманівські ж Click'R - педалі для нубасів, міської їзди та трекінгу, як вони їх позиціонують. Фактично той же спд замок, але пружина значно слабша, кут повороту ноги зменшений.

Я катаю на pd-t400 та pd-t700. Не тягну, тож слабкість замка мені не заважає. А от їх рамки дуже допомагають бо катаю в м'якому зручному взутті, в якому на "звичайних" контактах тупо давить ногу з-за малої площі опори.

Кому тягнути не треба та вагою не париться - раджу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 05.08.2020 08:35 
Аватара пользователя

Сообщения: 292
Город: Днепропетровск
Пол: Муж
Возраст: 37
Зарегистрирован:07.08.2012
У кренков усилие на выстегивание в 2 раза меньше чем у шиманы.

_________________
viewtopic.php?f=23&t=242067&page=all


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 05.08.2020 08:42 
Аватара пользователя

Сообщения: 50
Изображения: 2
Город: Украина
Пол: Муж
Возраст: 29
Зарегистрирован:19.08.2018
tifo
Дякую за Click'R! Піду гляну! Цікаво чи у моїх Т8000 така система. Після переходу з 520 різниці не помітив.

Aleksei Dmytren
Людина панічно боїться контактів. Ще і я страху піддав - впав 2 рази у неї на очах :evil: , але приходить час катати бревети і я не думаю, що вона сильно буде тягнути ногу - але хочаб спробує контакти і буде з правильним положенням щодо педалі.

kosmovizor
А вони його якось заявляють? Бо я знайти не можу. Знаходив Нм, але не для всіх.

А мені, здається, просто хочеться новенького - ось і думаю спробувати Кранкс або Тайм.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 05.08.2020 08:54 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
У кренків бронзовий шип - краще ковзає при вистібуванні. І встібування відбувається легше.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 05.08.2020 09:15 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
iOS писал(а):
tifo
Дякую за Click'R! Піду гляну! Цікаво чи у моїх Т8000 така система. Після переходу з 520 різниці не помітив.

У 8000 звичайний спд замок. Замок тих, що я написав, так і зветься - Click'R, та це на них написано, а не спд.


Насправді я шукав собі подвійні педалі, дивився в тому числі на 8000. Але навіть в 8000, які явно трекінгово/туристичні, та ж сама проблема, як і у всіх інших - мала опора для ноги біля замка, рамка з його сторони занижена та опори не дає. Ну і відповідно вони давлять при використання взуття з м'якою підошвою.
Взяв тоді ці 400 з наміром зняти замок з однієї сторони та отримати напівконтакти з нормальною площадкою. Але якось спочатку лінився, а потім вже і так ніби норм).


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 06.08.2020 02:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
tifo писал(а):
Насправді я шукав собі подвійні педалі, дивився в тому числі на 8000. Але навіть в 8000, які явно трекінгово/туристичні, та ж сама проблема, як і у всіх інших - мала опора для ноги біля замка, рамка з його сторони занижена та опори не дає. Ну і відповідно вони давлять при використання взуття з м'якою підошвою.
Взяв тоді ці 400 з наміром зняти замок з однієї сторони та отримати напівконтакти з нормальною площадкою. Але якось спочатку лінився, а потім вже і так ніби норм).

Оце також взяв спочатку пів-контакти, звикати. В нагоді було перший час, коли намагався на роботу їздити в цивільних мештах. Потім стали зайвим хламом, бо після контактів на топталки пересідати надзвичайно неприємно, а а при вщібанні треба ногу постійно вперед чи назад - не пригадаю вже - ставити, що не дуже зручно.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 09:46 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
tifo писал(а):
Але навіть в 8000, які явно трекінгово/туристичні, та ж сама проблема, як і у всіх інших - мала опора для ноги біля замка, рамка з його сторони занижена та опори не дає. Ну і відповідно вони давлять при використання взуття з м'якою підошвою.

Буває веловзуття з на стільки м'якою підошвою?
Маю ES600 з взуттям CT500, що позиціонується як "Road/City Touring" та має жорсткість підошви "2" (куди ще м'якіше?) і нічого ніде не давить...

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 10:20 
Аватара пользователя

Сообщения: 292
Город: Днепропетровск
Пол: Муж
Возраст: 37
Зарегистрирован:07.08.2012
iOS писал(а):
tifo
kosmovizor
А вони його якось заявляють? Бо я знайти не можу. Знаходив Нм, але не для всіх.

А мені, здається, просто хочеться новенького - ось і думаю спробувати Кранкс або Тайм.

Да, в спецификациях пишут так же как и шимана. У кренков если не ошибаюсь 3 н*м, а у шиманы от 6 н*м

_________________
viewtopic.php?f=23&t=242067&page=all


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 10:55 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
PlusOdyn писал(а):
tifo писал(а):
Оце також взяв спочатку пів-контакти, звикати. В нагоді було перший час, коли намагався на роботу їздити в цивільних мештах. Потім стали зайвим хламом, бо після контактів на топталки пересідати надзвичайно неприємно, а а при вщібанні треба ногу постійно вперед чи назад - не пригадаю вже - ставити, що не дуже зручно.

При нормальних підшипниках напівконтактна педаль завжди стає вертикально замком назад, для цього в них один бік важчий. І встібання проходить абсолютно так само, як і на звичайних - бо замок посередині підошви й носком автоматично педаль ставиться в горизонталь при підводі ноги. Рух ноги абсолютно незмінний що в звичайних контактах, що в напівконтактах. Я їздив в них одночасно та ніякої різниці не відчував.

А платформа потрібна не лише для того, щоб їздити в звичайному взутті. Іноді буває, що на контактах небезпечно - нахил вбік з канавою після дощу, слизько, сипучка, а якщо ще й це в поході на навантаженому велі... Сенс є і я час від часу стикаюсь з тим, що вистібаюсь та проїзджаю стоячи на п'ятках.

Є м'яке взуття контактне, яке не жорсткіше за звичайні кросівки, а шип взагалі не заважає ходити - це я про те, що для казуальної їзди не обо'язково платформи, а можна просто купити "казуальне контактне взуття". Є навіть кеди та класичні жіночі босоніжки.
В мене отакі. Абсолютно пласка м'яка підошва, біле це піна, на підошві шар жорсткої чорної гуми - все як на звичайних кросівках.
Изображение


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 11:16 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
d.lus писал(а):
tifo писал(а):
Але навіть в 8000, які явно трекінгово/туристичні, та ж сама проблема, як і у всіх інших - мала опора для ноги біля замка, рамка з його сторони занижена та опори не дає. Ну і відповідно вони давлять при використання взуття з м'якою підошвою.

Буває веловзуття з на стільки м'якою підошвою?
Маю ES600 з взуттям CT500, що позиціонується як "Road/City Touring" та має жорсткість підошви "2" (куди ще м'якіше?) і нічого ніде не давить...


Я на них так і не поїдив. Але подивився фоток, зпіймав чувачка на вулиці з ними та пороздивлявся.
Опорні площадки замка вищі за платформу - тож стоїть нога на тих площадках.
По нормальному рамка трохи вище повинна бути адже підошва вигнута трохи вгору.

Изображение


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 11:27 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
tifo писал(а):
Опорні площадки замка вищі за платформу - тож стоїть нога на тих площадках.
По нормальному рамка трохи вище повинна бути адже підошва вигнута трохи вгору.

Порівняй з ES600

Вложение:
es600.jpeg
es600.jpeg [ 8 КБ | Просмотров: 1213 ]

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 12:18 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
tifo писал(а):
При нормальних підшипниках напівконтактна педаль завжди стає вертикально замком назад, для цього в них один бік важчий. І встібання проходить абсолютно так само, як і на звичайних - бо замок посередині підошви й носком автоматично педаль ставиться в горизонталь при підводі ноги. Рух ноги абсолютно незмінний що в звичайних контактах, що в напівконтактах. Я їздив в них одночасно та ніякої різниці не відчував.

Значить вщібаєшся рухом вперед, нагадали. Звичайні контакти зрівноважені і тому не змінюють свого положення відносно шатуна при обертанні шатуна, відповідно завчений рух при вщібанні після зупинки, якщо вищібнув одну ногу - наступив практично вертикально ділянкою шипа/трохи ближче досередини, педаль обертається на своїй осі автоматично забезпечуючи найбільш стабільне із можливого положення відносно підошви, при наступних обертах дещо змістив стопу назад, зачепився переднім краєш шипа за замок і вщібнувся наступним "наступом" стопи (однокореневе комбо))) на педаль.
При наприклад старті зі світлофора, якщо нога звикла вдасне до контактного руху, а взуття саме зараз - звичайне - постійно наступаєш на замок, після чого перекручуєш ногою педальна безконтактні сторону.

Коли у тебе один велосипед (часом бувають такі життєві ситуації), навряд чи будеш перекручувати педалі для тої чи іншої поїздки, а десь в лісі чи горах ота неконтактна платорма зазвичай якраз потрапляє під ногу, на ділянках де з тих чи інших причин вищібаєшся (і проїжджаєш із контактною педаллю у впадині між п'яткою і шипом, чи просто зробив крок через колоду, або переступив на інший бік рівчака, щоб втримати рівновагу), особливо якщо на підошві багато мокрого грунту - ситуації схожі на те, що Ви описали нижче.
tifo писал(а):
А платформа потрібна не лише для того, щоб їздити в звичайному взутті. Іноді буває, що на контактах небезпечно - нахил вбік з канавою після дощу, слизько, сипучка, а якщо ще й це в поході на навантаженому велі... Сенс є і я час від часу стикаюсь з тим, що вистібаюсь та проїзджаю стоячи на п'ятках.


tifo писал(а):
Є м'яке взуття контактне, яке не жорсткіше за звичайні кросівки, а шип взагалі не заважає ходити - це я про те, що для казуальної їзди не обо'язково платформи, а можна просто купити "казуальне контактне взуття". Є навіть кеди та класичні жіночі босоніжки.
В мене отакі. Абсолютно пласка м'яка підошва, біле це піна, на підошві шар жорсткої чорної гуми - все як на звичайних кросівках.
Изображение


Хз, у мене все що казуальніше за тухля нижче - дозволяє вживати велотуфлі (також Pearl Izumi, була колись серія X-Alp але наразі треба тарабанити іздалека, і то якщо не діє обмеження запроваджені андонами із Paul Longe, який возить лище унилі моделі і чорного кольору), але на липучки-храповики, в яких цілком зручно ходити. Шнурівки на контактному взутті із мого досвіду - зло. Тому у звик залишати взуття цивільне там де воно стає в нагоді, за потреби беру в собою, або їду в такі місця іншим транспортом.
Изображение

Як висновок: напів-контактна педаль - гібрид, який є не цілком зручним у повністю контактному (ногу потрібно заводити ззаду), чи безконтактному (ловити педаль підводячи ногу спереду) використанні. Тому рішення компромісне, а значить варте уникання (якщо життєві обставини не складися аж так погано).

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 12:21 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
PlusOdyn писал(а):
...є не цілком зручним у повністю контактному (ногу потрібно заводити ззаду)

Як же шосери з цим живуть?

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 12:27 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
Із тукліпсами якось дехто живе - не помирає)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 12:57 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
У SPD встібання в будь-якому випадку йде ззаду вперед. В чому проблема, що педаль висить вертикально?

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 13:29 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
d.lus писал(а):
PlusOdyn писал(а):
...є не цілком зручним у повністю контактному (ногу потрібно заводити ззаду)

Як же шосери з цим живуть?

Шосери трекстендять. Або їздять на червоне - ті що не вміють трекстендити.
Шосери роблять багато "специфічних" речей, та й вщібання шосера постійно однакове і якісь зміни цього алгоритму специфікою ареалу не передбачаються. СХ ж наче на асфальтових контактах не катають (хіба вже біда чорна).

d.lus писал(а):
У SPD встібання в будь-якому випадку йде ззаду вперед. В чому проблема, що педаль висить вертикально?

При вщібуванні в "болотах", або в апхіл не завше є можливість підвести ногу одразу "правильно". Часто для продовження подальшого руху у таких умовах має значення буквально кілька градусів храповика задньої втулки.
При різкому старті із положення "одна нога на землі", а відповідно швидкому обертанні шатунів, півконтактна педаль не завше встигає бути у вертикальному положенні, оскільки опір підшипників, навіть якісних, або розношених, в стані коли шатуни в русі, може бути більшим ніж момент інерції тіла педалі без впливу на неї ноги ровериста.

Зважаючи із фото на аватарі ТС у нього роверко від тих же "підприємців", що і у мене, ймовірно він на ньому з'їжджає з асфальту. А ще була мова про бревети, а там бувають такі стани, коли бракує сил сидіти на сідлі, не те що втрапити ногою до педалі.


UPD:
Хотів було запропонувати за кілька годин зустрітися (оскільки я в Києві наразі) та провести досліди, але натрапив на Ваш же пост:

d.lus писал(а):
Дозвольте відзвітувати про ES600 за підсумками літа.
...
3. Та, все ж, встібання не таке безтурботне, як на двосторонніх (в порівнянні з 520), оскільки потрібно приділити півсекунди уваги положенню педалі. У 520 просто сліпо тицькав ногою в педаль і якось воно там щось щолкало.
...


Ну але можемо накотити після 16-ї (якщо нарада не затягнеться). Я в районі Голосієво, можу під'їхати в радіусі 30 км. :wink:

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 13:50 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
d.lus писал(а):
tifo писал(а):
Опорні площадки замка вищі за платформу - тож стоїть нога на тих площадках.
По нормальному рамка трохи вище повинна бути адже підошва вигнута трохи вгору.

Порівняй з ES600

Це взагалі якесь непорозуміння. Який сенс замка лише з одного боку та відсутності площадки з іншого?
27гр економії ваги?

Ця тема про напівконтакти з площадками.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 13:56 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
PlusOdyn писал(а):
tifo писал(а):
Значить вщібаєшся рухом вперед, нагадали. Звичайні контакти зрівноважені і тому не змінюють свого положення відносно шатуна при обертанні шатуна, відповідно завчений рух при вщібанні після зупинки, якщо вищібнув одну ногу - наступив практично вертикально ділянкою шипа/трохи ближче досередини, педаль обертається на своїй осі автоматично забезпечуючи найбільш стабільне із можливого положення відносно підошви, при наступних обертах дещо змістив стопу назад, зачепився переднім краєш шипа за замок і вщібнувся наступним "наступом" стопи (однокореневе комбо))) на педаль.
При наприклад старті зі світлофора, якщо нога звикла вдасне до контактного руху, а взуття саме зараз - звичайне - постійно наступаєш на замок, після чого перекручуєш ногою педальна безконтактні сторону.

Може я щось неправильно роблю, хоча це маловірогідно, але я веду ногу зверху вниз-вперед, при цьому, якщо педаль не горизонтальна, носок її автоматично ставить в горизонталь та встібається все. Я не вчу та не запам'ятовую положення педалі та шатунів, коли треба встібатись - стандартним рухом я встібаюсь завжди, в якому б положенні педаль не була. Звичайно ж в сліпу.
Тому і кажу, що різниці нема.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 13:59 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
Гадаю треба провести досліди із відеофіксацією із подальшим аналізом руху стопи різних роверистів.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 14:21 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
PlusOdyn писал(а):
UPD:
Хотів було запропонувати за кілька годин зустрітися (оскільки я в Києві наразі) та провести досліди, але натрапив на Ваш же пост:
....
Ну але можемо накотити після 16-ї (якщо нарада не затягнеться). Я в районі Голосієво, можу під'їхати в радіусі 30 км. :wink:

Не відмовляюсь від своїх же слів, вони й досі актуальні, хоча й в меншій мірі - педальки стали значно легше і швидше займати вертикальне положення, встібання більш сліпе. Встібання в "чистокровний" двосторонній SPD простіше - досі з цим згоден.

Але ж мова йшла і комент був про "ногу потрібно заводити ззаду". Так у будь-якого SPD її потрібно заводити ззаду.

Я-то тут, але у мене ремонт в розпалі і останнім часом я більше на 4 колесах, ніж на двох :(

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 14:29 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
PlusOdyn писал(а):
Гадаю треба провести досліди із відеофіксацією із подальшим аналізом руху стопи різних роверистів.

Тобі треба - роби.

Я вже все сказав - встібаюсь одним рухом всліпу в будь-якому положенні педалі й відповідно напівконтакти нічого не зміюють.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 15:01 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
tifo писал(а):
PlusOdyn писал(а):
Гадаю треба провести досліди із відеофіксацією із подальшим аналізом руху стопи різних роверистів.

Тобі треба - роби.

Буде нагода - проведу дані досліди. Можливо, за наявності натхнення, навіть надам Вам результати цих дослідів для ознайомлення.
Б
Доречі, буду в Харкові наступного тижня, як раптом. Біля найвищої в околиці димової труби. правда без роверка.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.08.2020 03:07 
Аватара пользователя

Сообщения: 50
Изображения: 2
Город: Украина
Пол: Муж
Возраст: 29
Зарегистрирован:19.08.2018
У мене педалі теж завжди стають у таке положення
Вложение:
t8000.jpeg
t8000.jpeg [ 406.64 КБ | Просмотров: 753 ]


Проблеми з тим, щоб встібнутися ніколи не було. Фактично у мене все відбувається так, як відписав tifo.
Якщо хочеш їхати на платформі - педаль доводиться штучно провертати до платформи.

tifo писал(а):
Може я щось неправильно роблю, хоча це маловірогідно, але я веду ногу зверху вниз-вперед, при цьому, якщо педаль не горизонтальна, носок її автоматично ставить в горизонталь та встібається все. Я не вчу та не запам'ятовую положення педалі та шатунів, коли треба встібатись - стандартним рухом я встібаюсь завжди, в якому б положенні педаль не була. Звичайно ж в сліпу.
Тому і кажу, що різниці нема.

+1

Але у мене більш цивільно/бреветний юзкейс. Не МТБ.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 08.08.2020 09:16 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
Доречі, на цьому фото добре видно, на чому ж стоїть нога - виключно на замку, бо рамка не потерта.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.114s | 43 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'