| велосипеди недорого |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 02.01.2021 20:29 
Аватара пользователя

Сообщения: 264
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 32
Зарегистрирован:23.10.2014
real SIMON писал(а):
МонголШуудан писал(а):
так тут пена со всех щелей шла, что это карбон и он не предназначен для туризма, что рама лопнет и все тебе хана!!! :D :D :D И что карбон боиться точечных ударов, он как видит точки сразу ломаеться :D


Цікаво, а хто саме розповідав єдиному тут "суворому практику'' про те, як карбон шкодить велотуризму? :smile:

Та такие же как и ты :D


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 02.01.2021 20:33 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
tifo писал(а):
Цікаво, а хто саме розповідав єдиному тут "суворому практику'' про те, як карбон шкодить велотуризму? :smile:

Ніхто. Я ще раз ту ж цитату свою вставлю бо це саме той випадок, коли "експерти" радять щось без ніякої кореляції з потребами та/чи побажаннями й в результаті виходить треш.
Я навіть знаю, як це було. Якийсь зальотний нубас написав, що хоче спробувати потуристити та який вел взяти. Йому почали пропонувати все підряд, в тому числі якийсь клоун запропонував той гост "бо в нього такий та він рулить", незважаючи на те, що нубас питав щось за 500 баксів та збирався катати десь по Україні з 4кг палаткою та розкладним стільцем. Йому зауважили, що на рейдж таке не влізе. "Експерт" звичайно загрився та вийшов срач, в якому в тому числі почали обговорювати вади окремих матеріалів.

tifo писал(а):
Да от же все аргументував.
І навіть якщо не рахувати це за аргумент, то це вже свідчить про "експертний" рівень - взагалі нічого не знає де їздити, як їздити, пох на бажання х9 ставити, все пох - головне х3 сосе, х11 мінімум рулить. І будь-яка наступна його аргументація буде такою ж. Це ж класика.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеСообщение было удалено | 02.01.2021 21:01.
Причина: дубль
СообщениеДобавлено: 02.01.2021 20:59 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
МонголШуудан писал(а):
Та такие же как и ты :D


Чуваче, ти взагалі щось по ділу відповісти здатен?

Якщо ні - не ганьби себе. Якщо так - розповідай як купив в магазині за тридцятку вел, що коштує вісімдесят і як за майже зимовий місяць встиг на ньому об'їхати всю Україну та Румунію. :smile:

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 02.01.2021 23:42 

Сообщения: 7
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.11.2020
Ого, я бачу тут у вас своя атмосфера)
Коротше, наслухавшись порад, надивившись всіляких відео, планую ставити 3х9
Касета нова 11-34, система і шатуни б/у, передній чейнлайн підбираю довжиною вала каретки, щоб був максимально бдизький до заднього.
Експлуатація покаже, чи воно мені треба - якщо, наприклад, не треба буде велика зірка, то можна буде перейти на дві спереду, чи, навіть, на одну.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 01:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 447
Город: Кропивницький
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:12.10.2015
трансмісія ставиться у відповідності до фізухи, вантажу з собою, власної ваги, дальності маршрутів, кутів рами, ваги компліту.

Перше б порадив поставити раму на колеса і виміряти кути, тоді уже подивитись як воно їхатиме, тоді продумати куди кататиме, тоді підбирати.


Особисто мені вистачило 1*8 40*11-34 при 700*35 на майже 200 км за добу з 10 кг на борту, але я катаю кожен день і немало.

3*9 непогано, бачу навіть запас. Але переконайтесь шо воно справді треба. І правильно написав тіфо, нікого не слухай.
Я б особисто вибрав дабл 42\34 + 11-32 ззаду, якшо говорити про турінги без гірських місцевостей.

плюс до всього, перший справжній досвід як мінімум сотки перевертає своє ж уявлення про передачі. це кубік рубік який дає здачі. дасть здачі зрозумієш як далі точніше з ним битися.

_________________
2015' 4670-16' 4490 -17' 5445 -18' 5524 19' 7250 2020' 7601 км 2021' 3442км
Scott CX Comp '2012
Bianchi Celeste Puro 2002 8.42kg
Scott Araphahoe '1996


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 05:09 
Аватара пользователя

Сообщения: 3201
Изображения: 48
Город: степь
Пол: Муж
Зарегистрирован:03.02.2012
Если планируется реальный туризм, с периодическим перемещением по гугл-спутнику отдалённо похожей на дорогу тенью, то трансмиссия ставится диапазоном побольше. Независимо от веса цвета и углов. И это тройник. Третья звезда есть не просит, жить не мешает, и оскорбляет только эстетические чувства особо тонко насмотревшихся модных блогеров.
С чейнлайном - главное чтоб звёзды системы не пилили перо. Но это касается в основном рам расчитанных на толстые покрышки.

_________________
No gods, no masters


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 14:39 

Сообщения: 2610
Изображения: 35
Город: Харьков ХГ
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:06.05.2012
Думаю для туринга достаточно 2 спереди 24/36.
На нём же не гонять и рекорды не ставить.
Сзади 8, 9, 10 то уже по физухе и рельефу,
мне бы наверно хватило и 9 11-32.

У меня на хартейле 3х9, а касета 11-28, частенько
он на асфальт заезжает и можно 35+ навернуть.
Редко бывают места куда я не заезжаю, 11-32 решило
бы эту проблему, но передаточные внутри мне больше
нравятся на 11-28. В этом году будут новые звёзды
системы меньше на 2 зуба от стандартных.

На подвесе 2х10. На асфальте 35 это предел, очень
сильно крутить нужно. Но асфальт для него больше исключение.
Сзади 11-32, нужно было ставить 11-34 или 11-36
уже на все случаи жизни.

_________________
Gary Fisher Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 15:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 1206
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:06.05.2019
godspeed писал(а):
И это тройник.

+

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 17:40 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
KubikV писал(а):
Думаю для туринга достаточно 2 спереди 24/36.
На нём же не гонять и рекорды не ставить.


Турінг асфальтна машина. По асфальту, на мій погляд, 36Т навіть для фета буває замало. Якщо треба "ну дуже універсально", я б ставив 48/36/26. Можливо, не дуже трендово, але перекриє практично все.

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 17:46 

Сообщения: 7
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.11.2020
Alonso Forgotten писал(а):
Перше б порадив поставити раму на колеса і виміряти кути, тоді уже подивитись як воно їхатиме, тоді продумати куди кататиме, тоді підбирати.

Де можна почитати чи подивитися що це за кути, як їх вимірюють і на що вони впливають?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 17:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
kyivartwood писал(а):
Де можна почитати чи подивитися що це за кути, як їх вимірюють і на що вони впливають?

Ніде не читай. Не треба воно тобі.
Плюс, що ДУУУЖЕ ВАЖЛИВО, ти ніяк на них не вплинеш.
Ще плюс - ти матрасний вел збираєш, де тим паче пох на геометрію, якщо вона +- в загальних середніх межах.

Чим більше читатимеш інети - тим більша вірогідність зібрати хню чи взагалі нічого.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 18:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
+1 До того ж, в будь якого виробника систем з неінтегрованою віссю є рекомендації по розміру каретки для адекватного чейнлайну.

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 18:33 

Сообщения: 2610
Изображения: 35
Город: Харьков ХГ
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:06.05.2012
real SIMON писал(а):
KubikV писал(а):
Думаю для туринга достаточно 2 спереди 24/36.
На нём же не гонять и рекорды не ставить.


Турінг асфальтна машина. По асфальту, на мій погляд, 36Т навіть для фета буває замало. Якщо треба "ну дуже універсально", я б ставив 48/36/26. Можливо, не дуже трендово, але перекриє практично все.


Асфальтная и с полезной нагрузкой, долго. А с какой скоростью она ездит?
на 28 колесе при 11/36 с каденсом 85 это 36+, нужно больше?
А крейсерская сколько, 26-28? Так это 6-7 сзади.
С двойником получится больше "любимых"
И что крутить на 48? Разве что с горки.

_________________
Gary Fisher Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 18:37 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
Alonso Forgotten
та й маршрут вирiшуе. У мене на 150 км навкруги - майже стiл. тобто навiть на кiльцевий маршрут в 350-400 км нема потреби ставити гiрський розрахунок.

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.081s | 27 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'