| тренажери Степери |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 12.03.2021 12:24 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Supinator писал(а):
Цитата:
Почему вы так считаете?
.
Если не рассматривать явные Ашан-байки,а взять как пример известные и популярные в нашей стране фирмы,то их рамы имеют стоимость(в Украине)около 400...600 долларовых и их покупают(pride например).

При тому, що фреймсет Author Ronin (хромоль з потрійним баттінгом) в Чехії коштує 440 євро.
Ronin SL (Reynolds) - 685 євро
Aura XR6 (6061) - 530 євро

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.03.2021 22:45 
Аватара пользователя

Сообщения: 2500
Город: Судак
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.10.2010
vmail писал(а):
Китайці паяють так собі, на "трієчку" (як і карбон клеють без нагляду й контролю з боку того хто трішки більше видповідальний та має юридичну адресу не у передгір'ях Гімалаїв).

Це змінюється вже на очах.
Японія теж почала з ширпотребу і закінчила репутацією бездоганного виробника.
Бездоганність з вакууму не з'являється, треба почати з дешешвого шлаку, щоб через кілька десятиріч опинитися в преміум сегменті.

Обслуговував об'єктиви Minolta різних років і своїми очима бачив, як незрозумілі дизайни з роками відполірувались до шедеврів.

Вже зараз деякий китайкарбон проходить ультразвук без жодної каверни, в той час як в брендових фреймсетах 2-3 знайти легко.
Про допуски стаканів в брендових карборамах краще не знати.

Нині китайці роблять одночасно і халтуру і якісні карбовироби.
Ще 15-20 років, і "Made in China" буде викликати ті ж почуття що й "Made in Japan" сьогодні.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.03.2021 07:18 
Аватара пользователя

Сообщения: 384
Изображения: 35
Город: Україна
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:30.12.2018
Цитата:
Ще 15-20 років, і "Made in China" буде викликати ті ж почуття що й "Made in Japan" сьогодні
.
У меня велосезон открывается через две недели, 20 лет не вытерплю :D .
minolta вроде с Leica сотрудничала.

_________________
Bike:1)fairdale weekender ,2)двухподвес


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 13.03.2021 10:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
Supinator
а зачем вы его закрывали? )))

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 13.03.2021 12:21 
Аватара пользователя

Сообщения: 384
Изображения: 35
Город: Україна
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:30.12.2018
Слякоть не люблю.

_________________
Bike:1)fairdale weekender ,2)двухподвес


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 13.03.2021 13:02 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
А я натурально вже три роки взагалі не закривав в самому прямому сенсі цього слова. Тобто не просто взимку якось їздив чи навіть 31 та потім 1, а саме в'їзджав з 31 в 1 :)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.03.2021 17:05 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:29.08.2009
aidaho писал(а):
vmail писал(а):
Китайці паяють так собі, на "трієчку" (як і карбон клеють без нагляду й контролю з боку того хто трішки більше видповідальний та має юридичну адресу не у передгір'ях Гімалаїв).

Це змінюється вже на очах.
Японія теж почала з ширпотребу і закінчила репутацією бездоганного виробника.
Бездоганність з вакууму не з'являється, треба почати з дешешвого шлаку, щоб через кілька десятиріч опинитися в преміум сегменті.

Обслуговував об'єктиви Minolta різних років і своїми очима бачив, як незрозумілі дизайни з роками відполірувались до шедеврів.

Вже зараз деякий китайкарбон проходить ультразвук без жодної каверни, в той час як в брендових фреймсетах 2-3 знайти легко.
Про допуски стаканів в брендових карборамах краще не знати.

Нині китайці роблять одночасно і халтуру і якісні карбовироби.
Ще 15-20 років, і "Made in China" буде викликати ті ж почуття що й "Made in Japan" сьогодні.


Дякуючи збігу обставин, маю колекцію Konica/Minolta/KonicaMinolta починаючи з моделей 70х років, камери та оптіка, і немало часу присвятив цьому хобі. Так що не поділяю цей пасаж про Minolta, соррі. Мабуть комусь хто не в темі й зашло б непогано. Але ніт.

Про китайців. Це змінюється не на очах, процес йде вже більш ніж два десятиріччя в усіх галузях. Але тільки там, де є а)іноземні фахівці щоб построїти та настроїти або б)це виробництво американського/японського/європейського продукту під контролем та наглядом з наданям всієї бази. Решта- це коли китайці купують іноземні фірми з інтелектуальною власністю разом, та починають виробляти продукт "мейд ін Чайна". Як приклад у робототехніці- німецька Kuka, яка тепер китайська. До цього придбання Китай у роботах був просто покупцем. Не змогли?

Про карбон. Де був Китай серед піонерів карбону? Ніде. Поки там не розгорнули виробництво і Китай не отримав змогу копіювати. Японія, Америка та Європа там були. Де був Китай серед відомих виробників шосейних паяних рам? Ніде, та й залишається там поки хтось не розгорне там виробництво і не навчить. Японія, Європа та Америка там були. Буде попит щоб паяти тисячами тисяч- китайці куплять малий гараж в Італії з усім персоналом та обладнанням й розгорнуть в мільонному розмірі.

Я не роблю досягнення Китаю "малими в очах", але й не поділяю погляду на те що там зможуть досягти всього своїми силами без обміну знаннями або без імпорту технологій. Китайці виграють на бажанні усього світу знизити ціну виробництва й вдавитись за долю цента витрат. Чому навіть зараз малі майстерні у Європі паяють гарні рами на замовлення, а в Китаї - ні? І я не кажу про старих майстрів, зовсім ні- це досить молоді люди яки не мають підтримки з боку багаторічної репутації ім'я у велоспорті.

Японія була і є винахідником, на відміну від Китаю. Toyota (минулого року вийшла на перше місце в світі, потіснивши VAG) з Kanban визначила на епоху філософію оптимізації виробництва, електроніка зробила світ таким як він є. Фото, якщо вже говоримо про Мінолту, теж не в сторонці стояло. Велосипеди? Ну тоді згадаємо про SunTour та Shimano, якщо винаходів цих двох недостатньо - то не знаю що вже й казати. Може хтось приведе досягнення китайців у цих галузях? Не у виробництві й кількості. Взяти SRAM, змішати з Shimano й родити Sensah? Поки що малувато на винахід. Карбон Open Mold теж, бо вся технологія була їм дана, та й натхнення черпають у відомих виробників НЕ з Китаю.

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.03.2021 17:58 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
А яка тобі з точки зору споживання різниця як вони ту технологію здобули - самі розробили, купили чи вкрали?


Последний раз редактировалось tifo 13.03.2021 18:02, всего редактировалось 3 раз(а).

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.03.2021 18:01 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:29.08.2009
tifo писал(а):
А яка тобі з точки зору споживання різниця як вони ту технологію здобули - самі розробили, купили чи вкрали?


Велика. Навіть дуже.

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.03.2021 18:03 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
Це з точки зору диванних мамкиних геополітиків. А з точки зору звичайного споживача - ні. Є товар, що мене влаштовує якістю та ціною - я купую.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.03.2021 18:10 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:29.08.2009
tifo писал(а):
Це з точки зору диванних мамкиних геополітиків. А з точки зору звичайного споживача - ні. Є товар, що мене влаштовує якістю та ціною - я купую.


Твоя власна справа, як "диванного звичайного мамкиного споживача й покупця (навіть) краденого". Але й мені не вказуй. Домовились?

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.03.2021 18:30 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
ппц :facepalm:


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.03.2021 19:04 
Аватара пользователя

Сообщения: 2500
Город: Судак
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.10.2010
vmail писал(а):
Дякуючи збігу обставин, маю колекцію Konica/Minolta/KonicaMinolta починаючи з моделей 70х років, камери та оптіка, і немало часу присвятив цьому хобі. Так що не поділяю цей пасаж про Minolta, соррі. Мабуть комусь хто не в темі й зашло б непогано. Але ніт.

Ви хочете щоб я предметно набросив? Легко.

Можу розповісти про ідіотську індексацію кільця діафрагми в Minolta Auto Rokkor-PF 55mm F2 1959 року.
Або як японський Кузьміч за допомогою напилка та старовинних японських прокльонів збирав до купи Minolta MC Tele Rokkor-QE 100mm F3.5 1966го.
До механічної довершеності об'єктивів серії MC-II довелось чимало походити по граблях.

Я розібрав (і зібрав взад) десятки об'єктивів.
Мене тяжко переконати в тому, що національність гарантує миттєвий успіх в інженерних дисциплінах.

Давайте ще про німецьку чепурність та педантичність.
Там я зможу використовувати мат в якості інженерних термінів.
vmail писал(а):
Про китайців. Це змінюється не на очах, процес йде вже більш ніж два десятиріччя в усіх галузях. Але тільки там, де є а)іноземні фахівці щоб построїти та настроїти або б)це виробництво американського/японського/європейського продукту під контролем та наглядом з наданям всієї бази. Решта- це коли китайці купують іноземні фірми з інтелектуальною власністю разом, та починають виробляти продукт "мейд ін Чайна". Як приклад у робототехніці- німецька Kuka, яка тепер китайська. До цього придбання Китай у роботах був просто покупцем. Не змогли?

Про карбон. Де був Китай серед піонерів карбону? Ніде. Поки там не розгорнули виробництво і Китай не отримав змогу копіювати. Японія, Америка та Європа там були. Де був Китай серед відомих виробників шосейних паяних рам? Ніде, та й залишається там поки хтось не розгорне там виробництво і не навчить. Японія, Європа та Америка там були. Буде попит щоб паяти тисячами тисяч- китайці куплять малий гараж в Італії з усім персоналом та обладнанням й розгорнуть в мільонному розмірі.

Я не роблю досягнення Китаю "малими в очах", але й не поділяю погляду на те що там зможуть досягти всього своїми силами без обміну знаннями або без імпорту технологій. Китайці виграють на бажанні усього світу знизити ціну виробництва й вдавитись за долю цента витрат. Чому навіть зараз малі майстерні у Європі паяють гарні рами на замовлення, а в Китаї - ні? І я не кажу про старих майстрів, зовсім ні- це досить молоді люди яки не мають підтримки з боку багаторічної репутації ім'я у велоспорті.

Японія була і є винахідником, на відміну від Китаю. Toyota (минулого року вийшла на перше місце в світі, потіснивши VAG) з Kanban визначила на епоху філософію оптимізації виробництва, електроніка зробила світ таким як він є. Фото, якщо вже говоримо про Мінолту, теж не в сторонці стояло. Велосипеди? Ну тоді згадаємо про SunTour та Shimano, якщо винаходів цих двох недостатньо - то не знаю що вже й казати. Може хтось приведе досягнення китайців у цих галузях? Не у виробництві й кількості. Взяти SRAM, змішати з Shimano й родити Sensah? Поки що малувато на винахід. Карбон Open Mold теж, бо вся технологія була їм дана, та й натхнення черпають у відомих виробників НЕ з Китаю.

Я розумію, що вам Китай і його жителі чимось не догодили, але якщо ви автозаміною в своїй цитаті Китай на щось ще поміняєте, то буде теж нормально лунати.
Бо в цьому шляху нема нічого унікального.

Японія була феодальним курятником. Час Китаю, як батьківщини концернів які рухають прогрес, ще попереду.

Ну і в якості дзеркала: а в Україні можна варити труби і випускати шосейні моноблоки?
На пам'ятаю, щоб в Енеїді згадувались зварювальники та годинникові майстри.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.03.2021 19:20 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
Если слишком глубоко вникать в историю технологии и компании, то вряд ли не придется переходить на самообеспечение. А то ведь всю дорогу кто то у кого то что то украл или подсмотрел или нидайбох какая то фирма 80 лет назад плохо отозвалась о женщинах или переборщила с дозой пестицидов.

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 13.03.2021 20:33 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:29.08.2009
2aidaho

"Minolta Auto Rokkor-PF 55mm F2 1959 року"
Ага, початок виробництва об'єктивів взагалі 1958, і ми беремо як ілюстрацію "проблемності" скло 1959 (перша версія, рік коли воно почало продаватись). І що тільки ця версія мала "can be recognized by half click stops between f/2 and f/5.6" і відповідну механіку - до уваги просто не беремо. Ага.
"Або як японський Кузьміч за допомогою напилка та старовинних японських прокльонів збирав до купи Minolta MC Tele Rokkor-QE 100mm F3.5 1966го"
Такий опис проблеми повинен якось навести мене на думку, що саме там було "не так"? 1966 рік- це запровадження MC, саме ж скло не з самих дорогих але доволі компактне як на 100мм. До речі, є якась гарантія що його не розбирали або не ремонтували до вас?

В кожного виробника є "хіти" та "провали". А ще є просто серднячки.

Інші об'єктиви інших виробників взагалі позбавлені від недоліків з самого початку? Просто цікаво як ви це бачите у порівнянні. Без підколу, може є досвід не тільки за насліддям Кацуо Ташима. Бо я не мав справи ні з чим за межами пари-трійки "в руках покрутити".

Про японців почали саме ви, бо самі навели приклад за Minolta. Не треба мені це приписувати якось там, про національність. Я казав тільки про конкретний кейс китайського виробництва. Німецька чепурність та педантичність взагалі мною не чіпалась. Взагалі. До чого тут це?

Феодальний курятник Японія... Теж саме- до чого тут це? В Китаї не було феодалізму? Енеїда... Ви впевнені, що вкладання вами в мій текст якогось вашого власного змісту буде вести до плідної дискусії? Або ж вам просто не подобається, що я не з придиханням висловився про китайській підхід? Ну то я не один так вважаю, власне. Наголосивші навіть, що це зовсім не з метою принизити їх гігантські успіхи та здобутки.


2tifo

Взаємно. І закінчуй вже на людей кидатись безпідставно.

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.099s | 27 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'